TTT beauty

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Time to Turn. Touch. Treat.
‘당신의 시간’에 집중한 뷰티 브랜드 ttt의 브랜딩 및 매출 증대를 위한 퍼포먼스 마케팅 캠페인을 진행했습니다.
기존 뷰티 디바이스 시장은 기능 위주의 복잡한 설명과 차갑고 하얀 톤의 딱딱한 이미지로, 전문적이지만 올드한 인상을 주는 브랜드가 대부분이었습니다. ttt는 이런 기존 시장과 차별화하기 위해, 다른 브랜드에서 제안하지 않았던 3가지 케어 포인트를 중심으로 자사만의 USP(Unique Selling Point)를 설정했습니다. 차별화된 브랜드 포지셔닝을 기반으로 메타광고, 카카오 비즈보드 외에도 인플루언서, 체험단, 뉴스레터 등 다양한 채널로 매체를 확장하며 퍼포먼스 마케팅을 전개했고, 브랜딩과 매출 상승 두 측면에서 유의미한 성과를 이끌어냈습니다.

We carried out a performance marketing campaign to enhance branding and drive sales for ttt, a beauty brand centered around the concept of "your time." The existing beauty device market was largely dominated by brands offering overly technical explanations and cold, sterile visuals—professional but often outdated in appeal. To stand apart, ttt defined its own unique selling proposition (USP) around three care points that had not been previously highlighted by other brands. Based on this differentiated brand positioning, we expanded media outreach across a variety of channels—including Meta ads, Kakao Biz Board, influencer partnerships, product tester programs, and newsletters. As a result, the campaign delivered meaningful impact in both brand recognition and revenue growth.

Time to Turn. Touch. Treat.
‘당신의 시간’에 집중한 뷰티 브랜드 ttt의 브랜딩 및 매출 증대를 위한 퍼포먼스 마케팅 캠페인을 진행했습니다.
기존 뷰티 디바이스 시장은 기능 위주의 복잡한 설명과 차갑고 하얀 톤의 딱딱한 이미지로, 전문적이지만 올드한 인상을 주는 브랜드가 대부분이었습니다. ttt는 이런 기존 시장과 차별화하기 위해, 다른 브랜드에서 제안하지 않았던 3가지 케어 포인트를 중심으로 자사만의 USP(Unique Selling Point)를 설정했습니다. 차별화된 브랜드 포지셔닝을 기반으로 메타광고, 카카오 비즈보드 외에도 인플루언서, 체험단, 뉴스레터 등 다양한 채널로 매체를 확장하며 퍼포먼스 마케팅을 전개했고, 브랜딩과 매출 상승 두 측면에서 유의미한 성과를 이끌어냈습니다.

We carried out a performance marketing campaign to enhance branding and drive sales for ttt, a beauty brand centered around the concept of "your time." The existing beauty device market was largely dominated by brands offering overly technical explanations and cold, sterile visuals—professional but often outdated in appeal. To stand apart, ttt defined its own unique selling proposition (USP) around three care points that had not been previously highlighted by other brands. Based on this differentiated brand positioning, we expanded media outreach across a variety of channels—including Meta ads, Kakao Biz Board, influencer partnerships, product tester programs, and newsletters. As a result, the campaign delivered meaningful impact in both brand recognition and revenue growth.

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