Oclean

Oclean 구강세정기

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물 반, 공기 반 제트분사로 잇몸 자극 없이 셀프 스케일링이 가능한 휴대용 구강세정기의 상세페이지 기획과 디자인을 맡았습니다. 기존 콘텐츠를 개선함과 동시에, 매출 증대를 위한 퍼포먼스 마케팅 캠페인도 함께 진행했습니다.
SNS 타겟 광고와 푸시 광고를 통해 제품 인지도를 높이고, 핵심 USP를 직관적으로 전달한 결과 와디즈 펀딩 1.2억 원을 달성했으며, ROAS 534%라는 우수한 성과를 기록했습니다.

We planned and designed the detail page for a portable oral irrigator that enables gentle self-scaling with a water-air jet, causing no irritation to the gums. Alongside improving existing content, we also executed a performance marketing campaign to drive sales. By increasing product awareness through targeted social media and push ads, and intuitively communicating the product’s key USP, we achieved 120 million KRW in funding on Wadiz and recorded an impressive ROAS of 534%.

물 반, 공기 반 제트분사로 잇몸 자극 없이 셀프 스케일링이 가능한 휴대용 구강세정기의 상세페이지 기획과 디자인을 맡았습니다. 기존 콘텐츠를 개선함과 동시에, 매출 증대를 위한 퍼포먼스 마케팅 캠페인도 함께 진행했습니다.
SNS 타겟 광고와 푸시 광고를 통해 제품 인지도를 높이고, 핵심 USP를 직관적으로 전달한 결과 와디즈 펀딩 1.2억 원을 달성했으며, ROAS 534%라는 우수한 성과를 기록했습니다.

We planned and designed the detail page for a portable oral irrigator that enables gentle self-scaling with a water-air jet, causing no irritation to the gums. Alongside improving existing content, we also executed a performance marketing campaign to drive sales. By increasing product awareness through targeted social media and push ads, and intuitively communicating the product’s key USP, we achieved 120 million KRW in funding on Wadiz and recorded an impressive ROAS of 534%.

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오클린 | oclean

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2024

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