Cocacola

Cocacola 캠핑용품

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코카콜라 캠핑용품의 상세페이지 촬영, 기획, 디자인을 전담하여 브랜드 무드를 자연스럽게 녹여낸 콘텐츠를 제작했습니다. 야외 로케이션 촬영을 통해 캠핑의 감성과 제품의 활용도를 직관적으로 전달했고, 기획 단계부터 ‘코카콜라스러운 캠핑’이라는 테마에 맞춰 전체 톤앤매너를 설계했습니다. 그 결과, 펀딩 목표 대비 5,252%를 달성하며 높은 소비자 반응을 이끌어냈습니다.

We took full charge of the shooting, planning, and design of the detail page for Coca-Cola’s camping gear, creating content that naturally reflected the brand’s mood. Through outdoor location shoots, we effectively conveyed the emotional appeal of camping along with the practical use of the products. From the early planning stages, we built the entire tone and manner around the theme of “Coca-Cola-style camping.” As a result, the campaign achieved 5,252% of its funding goal, generating an overwhelmingly positive response from consumers.

코카콜라 캠핑용품의 상세페이지 촬영, 기획, 디자인을 전담하여 브랜드 무드를 자연스럽게 녹여낸 콘텐츠를 제작했습니다. 야외 로케이션 촬영을 통해 캠핑의 감성과 제품의 활용도를 직관적으로 전달했고, 기획 단계부터 ‘코카콜라스러운 캠핑’이라는 테마에 맞춰 전체 톤앤매너를 설계했습니다. 그 결과, 펀딩 목표 대비 5,252%를 달성하며 높은 소비자 반응을 이끌어냈습니다.

We took full charge of the shooting, planning, and design of the detail page for Coca-Cola’s camping gear, creating content that naturally reflected the brand’s mood. Through outdoor location shoots, we effectively conveyed the emotional appeal of camping along with the practical use of the products. From the early planning stages, we built the entire tone and manner around the theme of “Coca-Cola-style camping.” As a result, the campaign achieved 5,252% of its funding goal, generating an overwhelmingly positive response from consumers.

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2023

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